Green Fire


Lubrigantif özelliklere sahip olan yakıtı, buhar formuna dönüştürüp yanma odasına gönderen bir üründür. Dünyada ilk kez uygulanan bu yöntem ile LPG, Benzin ve Dizel araçlarda yüksek miktarda tsarruf edilmesi başarılmıştır.

Green Fire, yeşil alevli  yanar. Yapısında sürtünmeyi azaltıcı ve yakıt olarak kullanılabilen bor bileşiği vardır. Bununla birlikte yandığında hidrojen meydana getiren "Green Fire", yanmada hidrojenin kinetik etkisinden faydalanmanızı sağlar. Hem yanmayı iyileştirir hem de yanma ürünleri motor içi sürtünmeyi azaltır. Bu çift yönlü etki ile yüksek oranda tasarruf edilir.

Green Fire: Net %30'lara varan tasarruf sağlar.

Sistem elektronik kontrol kartı, solüsyon tankı ve gazlaştırma reaktörü olarak 3 ana parçadan oluşmaktadır. Solüsyon tankına Dr. Octa tarafından hazırlanan özel solüsyon ilave edilir. Sistem 12 Volt ile çalışacak bir elektronik kontrol kartıyla kontrol edilir. Gazlaştırma reaktörü solüsyon tankından içerisine aldığı solüsyonu buhar formuna getirerek yanma sistemini katılmasını sağlar. Sistem LPG, benzin ve dizel araçlar için uyarlanmıştır. Solüsyon tankında bulunan solüsyon (1.5 lt) yaklaşık 3000 km boyunca araca ek yakıt sağlayabilmektedir.



Montaj Klavuzu

KONTROL KART KODLARI
1- Akü Negatif (Eksi) Ucuna
2- Akü Pozitif (Artı) Ucuna
3- Piezo + Ucuna (Kahverengi)
4- Piezo – Ucuna ( Yeşil )
5- Selonoid Valf Ucuna (-)
6- Selonoid Valf Ucuna (+)

GREEN GAZ KİT ÇALIŞMA ESASLARI
1- Reaktör aracın ön bölümüne uygun bir yere monte edilir.
2- Çözelti deposu reaktörün en az yarısının üstünde bir uygun alana monte edilmelidir.
3- Çözelti deposu çıkışından uygun büyüklükteki hortum ile reaktör alt girişine bağlanır.
4- Elektronik kart reaktöre yakın ısıdan mümkün oldukça uzak bir yere monte edilir. Cihaz ile çıkış numarasına göre bağlantı yapılır. (Üst alanda detay bilgi verilmiştir.)
5- Elektronik kartın besleme ucu Akü ucundan şema yapısına bağlı olarak motor çalıştığında enerjilenen devreye bağlanır. (Bağlantı ile enerji girişi mutlaka ölçü aleti ile kontrol edilmelidir. Enerji verildiğinde kontrol kartı üzerindeki kırmızı ışık yanıyor ise sıvı giriş valfi açık demektir. Yeşile geçinceye kadar sıvı alımı devam edecektir.
6- Çözelti haznesine 1 lt. çözelti koyarak reaktöre dolumu sağlanır. Seviye dolduğunda kart yeşil ışık ile buharlaşma başlatarak manifolta sıvının geçmesi başlamış
7- En son aşamada emme manifoltu ile hava algılama (sensör) arasına mümkün olduğunca manifolta yakın bir alanından giriş yapılarak sistem bağlantısı yapılır.

Haberler

AA- 400 dolarlık bor 4 milyon dolarlık yakıt katkısına çevrildi

AA- 400 dolarlık bor 4 mi...

Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi ile bir savun...

Bu fabrikanın işçileri "öğretim üyeleri"

Bu fabrikanın işçileri &q...

Yıldırım Beyazıt Üniversitesi’nin akademik kadrosu...

Bor ve hidrojenden petrole alternatif yakıt geliştirildi

Bor ve hidrojenden petrol...

Yıldırım Beyazıt Üniversitesi Mühendislik ve Doğa...

Dünyayı sarsacak buluş

Dünyayı sarsacak buluş

Yıldırım Beyazıt Üniversitesi Mühendislik ve Doğa...

Foto Galeri

İletişim Bilgileri

Genel Bilgi : 0312 433 61 61
Telefon : 0312 503 40 40

Cep :  0549 503 40 40
E-Posta : mukerremsahin@gmail.com

Tıbbi Bor Araştırma ve Uygulama Merkezi, Fatih Sultan Mah. 2363. Cad. No:25/A Etimesgut - ANKARA (Eskişehir Yolu Üzeri, Başkent Ünv. Yanı)

kemalpasa escort sitesi kiraz escort sitesi kınık escort sitesi konak escort sitesi menderes escort sitesi

Joomla Hata Ayıklama Konsolu

Oturum

Profil Bilgisi

Bellek Kullanımı

Veritabanı Sorguları